Oct 18, 2008

VM i party: kartellen igår!










det var så roligt igår! kartellen gör så bra fester; de hade en dansk cirkusakrobat, ett helt sjukt bra liveframträdande av Cleo och Syster Sol och alla var döbra klädda. tjejklubbarrangörer rules! sockervadden var mäkta populär och city-tara tog bild när jag var sockervaddsflicka, och jag fick en fin badge (TACK!) och permag var där med sina skatekompisar och milkncookies-rickard var där och san-one och caroline spelade jättebra musik och jag dansade i guldburen med natalie och det var så ferouch att jag ångrar att det stängde redan klockan tre. sen gick jag hem, slängde peruken och kleopatra headpiecen i hallen, åt kallt basmatiris och somnade som en stock och vaknade vid ett-tiden idag. så skönt...
(jag har börjat vakna vid fem på morgonen och inte kan somna om så jag ser på amerikanska nyheter eller jobbar, men nu sov jag som en dröm. förmodligen för att jag tänkte HÄST innan jag somnade - jag berättade för redaktionen på jobbet att de skapade my little pony utifrån studier på vad lyckliga och lugna småflickor tänkte på precis innan de somnade, och då tänkte de tydligen HÄST, så jag och anna skrev ut varsin häst-bild och ska sätta vid sängen så man kommer ihåg att tänka på det.)

3 comments:

Anonymous said...

it was amazing! tack för sockervadden! en kompis gör my little ponys i glas: http://a777.ac-images.myspacecdn.com/images01/73/l_c980b7862d25c39b5d03e75e3dd79360.jpg

Therese Svensson said...

ja vi var BÄÄST. måste köpa en bur och stolpe hem till hallen. trevlig start på dagen liksom.

Baby Droool said...

anlita mig & sanna för re-dekorationer av det dekadanta slaget ;)