Oct 12, 2008

for the love of sinneskritiker


jag ser "the f word" - matprogrammet med gordon ramsey med matkritikern giles coren som inslagsreporter (efter åke kommer giles sen han solo), och "the f word" är bra för det är snabbt-mat-snabbt-mat-klipp-snabbt och det enda matprogram (hittills) som jag sett med en medverkande matkritiker.
jag älskar mat- och dryckkritiker, de har en så utsökt blandning av sinne, kritik, cynism, förväntan och ypperlig känsla. jag älskar det.

det handlar för fan om sinnen.

SINNEN!!

P.S giles coren är litet ful nu när jag tittar noga för han har bruna ögon och just nu på kanal 5 äter han mat ur en soptunna. jag ångrar mig lite men jag tänker på hans personlighet ok.

P.S2 nu var han het igen för han slutade äta ur en soptunna! läs hans matkrönikor för the times här: www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/food_and_drink/eating_out/giles_coren/

No comments: