Oct 14, 2008

avdelning lo-fi: built to spill (och när stockholm blev cool)


helt sjukt, jag ska se min lo-fo ungdoms favoritband ikväll på KB - built to spill (sic). det har tagit mig 11 år nu tror jag sen jag missade dom första gången-97 i stockholm för att jag låg på en parkering och hånglade istället med en kille som inte var min date för kvällen. slampa. (dock hann jag se cornelius uppträda vilket också markerade den historiska gränsen för "när stockholm blev coolt")
som tur är kör built to spill hela "perfect from now on" från just 1997 ikväll. alltså har jag inte missat något för gud hör lo-fi bön. jag kommer skicka inlägg sen i stacato och så många utropstecken att magdalena ribbing går i taket. eller inte. vi får se. VA ITALIC VAD I.....!!!!! adjö

www.myspace.com/builttospill

No comments: