Oct 20, 2008

en bra dag och en homage till guldburen



trots att jag var lite trött och fick säga "tänkTÄNKtänk" tyst till mig själv på jobbet för att jag skulle fokusera mig, så var det en jättebra dag idag. jag gjorde massa olika saker på jobbet, gick hem under lunchen och gjorde god teriyakilax med kål, på väg tillbaks tog jag en city och hittade en bild på mig själv och tigerdamen san-one när vi dansade i guldburen på kartellen och kastade pengar på folk! tara hade nämligen skrivit om kartellen-festen och att freaka, det var så bra. efter jobbet hade jag, freaks (FREAKS IGEN!!) n geeks-tjejerna och kartellen-caroline ett facebook-möte om vår halloweenfest på debaser. jag gjorde tre olika posterförslag och vi funderade kring vilken vi skulle välja. sen gick jag och tränade i en och en halv timme och kom hem vid 23, gjorde en mangosmoothie och bar ut en äcklig läckande soppåse.

soppåsen var det enda tråkiga för nu är jag luktparanoid och tycker det fortfarande luktar fastän jag bar ut den och städade. kan man spy genom näsan?

här är också kartellen på djungeltrumman.se: http://www.djungeltrumman.se/Album.aspx?albumId=14291

No comments: