Aug 10, 2008

love is all på möllan hills








i torsdags kom jag hem efter jobbet, tog en tupplur, duschade, gick förbi folkets park där sax-killen kastade frisbee med sitt band och vi hejade och jag var lite nervös för jag är kass på att vara social ibland, och han var upptagen med bandet så jag gick hem till richard för att dricka drinkar och äta tillsammans med honom och sandy candy som kommit ner från stockholm för att hälsa på (JAY!). vi drack och åt gott (kantareller och annat) och tog sen taxi till debaser där love is all skulle spela. sax-killen stod i merchbåset och jag pratade lite med honom, sen var det konsert och jag och tor billgren pratade lyriskt om saxofonen och att sax-killen var bra, sen träffade jag sara berg som recenserade konserten och tog en öl med erik börén och sen blev sandy candy och richard för överförfriskade så de fick gå hem, och jag fick hänga med sax-killen - värsta rötan!

No comments: