Aug 15, 2008

bridget moment


jag jobbar hemifrån på mitt fina stringbordkontor och lyssnar på jazz och har på tvn i bakgrunden men det är visst "Åsa-Nisse i fjällen" så det är ett fasligt liv med dåliga syftningsskämt och efternamn hit och efternamn dit. nu blev jag lite bridget också för jag tänkte att jag åt varm macka igår och drack för mycket öl. hatar bridget. snart blir det roligt för lukas kommer från l.a och hälsar på hurra, och den 25e ska jag och åke på breeders så det blir också roligt. tills dess är jag dock 100% pank. jag tror alla pengar tog slut igår på daiquirisarna. får fråga pappa om han har en hundring till övers. jag är så dålig. tjock och pank. BRIDGET!

nu ska jag tänka på tom selleck ett tag.

1 comment:

Eva said...

Du, jag, de äldre kvinnorna och Tom. Mmmmmmm....