Jul 18, 2008

nerd is back!


nu ska jag dra iväg och eftermiddagsträna. jag har AIMat lite med min gamla kompis andrew de senaste dagarna och så har jag SMSat med sax-killen (han är rolig och snygg vilket ju är den bästa kombon). jag har även ansträngt mig med städningen och matlagningen - igår till lunch gjorde jag tonfiskstek med aubergine och tomatsallad. till middag åt jag en skitgod tomatsoppa med fisk och idag tänkte jag göra tonfiskstek (igen för det är så gott), med sallad på svarta bönor, färsk spenat, lök och rödvinsvinäger. ikväll ska jag och louise inviga hennes ölflak och gå ner till rundgång på förfest och sen till deras party på retro. vi ska ha djungeltema och louise ska ha djungelshorts och en banan i fickan, så jag ska nog ha min djungelklänning och en apelsin i bhn.

och så skickade jag ett fanbrev till ida pyk, vars blogg är den enda jag läser, och fick ett rart svar tillbaka, det var roligt. jag älskar att skicka fanbrev.

No comments: