Jul 16, 2008

Cute boy alert! / var är kvalitetsmännen i malmö? palla mercyfucka, celibat -08


jag hånglade i måndags med en darling brunett med nördbrillor som såg ut lite som agent cooper fast med längre hår, och han var så bra på det och det var jag värd och han med. det visade sig att han spelade saxofon i ett band som jag och moa hade bokat till the prom i stockholm. fast jag pratade inte med någon i bandet den gången (förutom tjejen tror jag), så jag kom inte ihåg honom. egentligen var det såhär i måndags: jag skulle förbi tempo och heja på andreas haugaard som var där och käkade med några australiensiska donnor, men först gick jag förbi debaser för att lämna in ett kvitto och ta en good old rock-bira som råkade bli tre och jag glömde alldeles bort det där med tempo för det var så trevligt på debaser. jag pratade med rungångkillarna som var kompis med sax-killen och petade på omslagen till skivorna som mikael nordlander spelade och så drack jag öl och blev full för jag hade tränat i två timmar tidigare på dagen eftersom jag blivit FET och måste handla kläder i MEDIUM (MEDIUM FATTA FETTO!). sax-killen var från göteborg. såklart. jag har slutat med lokala killar. alla bra är ju redan slut. de var typ fyra stycken allt som allt, men ändå, och jag har redan använt upp alla sedan länge. säg till om ni vet några fler. eller så kanske vi kan starta en tjejcirkel och byta ex-flirtar med varandra. det har redan jag, carro, louise, eva och anna funderat på eftersom det här med att killarna tagit slut i malmö är en smärre oangelägenhet för stans unga kvinnliga kräsna kulturfoxar.

6 comments:

Anonymous said...

Ja det är kört. Var ska man vända sig? Danska killar är idioter.

Anonymous said...

At the mo' väljer vi att ligga lågt på Diogenesklubben med allehanda antika, kinesiska brädspel och tankegåtor kombinerat med någon enstaka dominikanare eller kuban som enda tidsfördriv och nöje. Återkommer till våren!

Kära hälsningar,

Albert McDonnagh

Madeleine said...

haha.
håller med. det är verkligen kört.
alla potentiella i vår ålder är ju redan tagna o har fru o barn eller också så har man avverkat dem o insett att de är puckon.

Therese Svensson said...

oj våren det var länge. tills dess får vi arma understimulerade kulturdamer hålla oss till godo med jackie collins böcker samt bilder av hamish bowles i för små kavajer.

Anonymous said...

.. och alla killarna säger samma sak om att tjejjerna är slut. Märkliga tider.

Therese Svensson said...

det är därför vi får börja recycla varandras. jösses.