Jun 27, 2008

nöjesguiden smygis på far i hatten



















hallå asså ALLA var liksom där som mattias kroon, city-tara, erik börén, det nya svarta, i love-maria, milk n cookies-rickard, dj babydoll caroline, lovisa burfitt, oscar villata, coolof, tjallamalla-my, daniel antilla, klubb smörrebröd, en tjej med universums snyggaste byxor, johanna ritscher, inkonst-palle och alla andra malmöbor med kulturprefix. vi drack öl, sen skrattade vi till en komiker som standupade, sen gick jag förbi debaser där rundgång-killarna spelade skivor och sen åt jag korv hej då.

8 comments:

Hanna said...

Men... kulturprefixet Allers-Taxen var ju inte där.

Therese Svensson said...

nej det var faktiskt helt galet.

Dansmusen said...

Fint där hampus

Anonymous said...

Karin är arg för att hon inte fick vara med på bild http://dyngan.se/karinafmalmoe/2008/06/27/gummiankornas-kvall/#more-1637

Karin said...

arg? jag såg att denna dam springa och fota och tänkte gött, då kan jag länka till hennes bilder och själv sitta och fokusera på min öl. fler besökare till therese mer öl till mig. win win.

Therese Svensson said...

hej karin rules ok, men jag tror du just bytt hårfärg (?) så jag tordes inte prata med den som jag trodde var du.

Anonymous said...

Mayday mayday! Hipster alert!

Anonymous said...

skånska hipsters är så gulliga, som små hamstrar med guldhatt på sniskan.