Jun 26, 2008

födelsedag på tempo!








rara sara berg fyllde år (= inte längre lammkött), och jag, sara och mattias kroon dinerade på ostron, champagne, öl, cava, whisky och fantastisk mat på Tempo. det var som en dröm och vi blev jättefulla och alla som någonsin har ett kulturprefix i malmö gick förbi någongång under kvällen och vi vinkade glatt och hejade efter vår bästa förmåga då vi pratade rätt sluddrigt. sara fick en KITTY-bok, ett hårspänne och en randig klänning av mig, och mattias kroon fick en kultsnuskbok i julklapp eftersom jag hade glömt hans julklapp i bokhyllan men hittade den förra veckan.

3 comments:

Anonymous said...

haha, ölen..

Anonymous said...

På tredje bilden uppifrån ser det ut som om jag sitter där och onanerar lite för mig själv. Men det gör jag naturligtvis inte. Skulle jag aldrig få för mig. Inte jag inte.

Anonymous said...

självfallet inte. hur skulle någon kunna få för sig något sådant? händerna på täcket.