Jun 25, 2008

midsommar med allan och glenn









midsommarafton spenderades på hemmafest hos red-louise och hennes rumskompisar som hade golvfest med youtubemusik och skitmycket öl, nubbe och buffémat. jag och sara berg fick klappa marsvinet ALLAN och jag matade det andra marsvinet GLENN med en torr pinne som han verkade tycka om. det var som en DRÖM. efter ett tag gick vi till i love-maria som hade hemmafest och där fanns det ballonger, vin och ett och annat hångel-ex. det var också som en DRÖM, men jag gick ändå och la mig rätt tidigt vilket var bra eftersom jag hade en skitrolig midsommardag med 25-års förfest hos viktor andersson, sen gick vi till debaser och var högljudda och fulla och lekte "The Game" och sa "hej du är het vill du ha något gratis" i tid och otid. sen hånglade jag med en halvskäggig brunett vid nöjespalatset eller vad det heter och sen gick jag hem och däckade. MJAOU.

No comments: