May 12, 2008

tom petty - dont come around here no more (alice i underlandet )



Hej jag heter therese, jag älskar många som jag inte ens säger det till och jag har apostrofer över mitt namn såhär thérèse och jag skriver inte så i mitt pass men jag har sagt till mina föräldrar på fyllan att jag älskar dom och ja det tar tid till vänner för vi är så COOLA ok så jag skriver det eller säger det ibland aldrig utan drömmer men alla vet om det? mjaou. Om jag skulle förklara den sista veckan jag levt eller jag vet inte om känt och levt är samma, men så kanska det skulle vara såhär vilket faktiskt verkar vara tämligen normalt: se videon ovan.

4 comments:

Anonymous said...

Fy faroa va vackert, köpte den på itunes på momangen! Dina youtube-klipp är verkligen worthwhile!

Miss Rotfrukt said...

va fin du är i håret! jag vill till malmö snart. längtar efter en riktig falafel.

Anonymous said...

var har du tagit vägen sweet therese?

Therese Svensson said...

tillbaks! ja kom till malmö det är dags!