May 16, 2008

höra hemma / make wes



delvis en av alla de saker jag älskade med rare pastorn och naturligtvis mina vänner & bekanta illustreras litet i detta klipp. jag känner mig hemma hos wes anderson som säkert så otaligt många andra också gör jag vet jag vet, och det är just så, man vet när någon annan känner sig hemma på samma ställe som en själv, oavsett om det är medvetet eller omedvetet, uttalat eller icke uttalat och jag har kanske fel men det är väl så man gör?? just wes anderson är mest ett samlingord för saken. det kan vara något annat lika väl. men just. för jag vet intet bättre. richie tenenbaum och pastorn var så lika när jag träffade dom och jag gillade det the end. till och med min pappa är med i det nedersta klippet. som en åldrad gene hackman. gör wes och jag vet. jag vet jag vet.

3 comments:

Anonymous said...

jag mötte rare pastorn idag. han var rar. och solbränd.

Therese Svensson said...

solde va! hehe

Anonymous said...

kan man tänka..