Mar 28, 2008

The kills


Mjaou!

7 comments:

Ovanliga vantar said...

va dem bra då?

Madeleine said...

fan fusk!;)

d said...

heheheh.. kul ikväll igår!!


Men jag tror det avr tur halsbandet som gjorde att du kom in till slut!!!

Vakterna ska alltid hålllla puuuu!!

Blesssed

Anonymous said...

jag har en megacrush på VV. jag tror jag ska bygga en liten altare och ha videoprojektioner av henne på mina väggar. och svarta ljus och sånt dära som nördiga morriseyfans har hemma. fast det här skulle vara lite mer snuskigt à la stalkervibbar... ok, jag går för långt men usch vad hon var förtrollande.

Anonymous said...

Kills är ju bara ett enda långt intro.

Therese Svensson said...

jag tog på VVs LÅR!

Anonymous said...

jag nuddade jamie's sko. och tog i hand med vv. hon var blyg. I like.