Mar 29, 2008

jeans upp i skrevet

jag drömmer så konstigt nuförtiden. jag drömde att vi var massa folk från malmö som var med i något konstigt lopp där vi skulle leta efter saker och jag och jonas grönlund ville ha samma go cart bil och han pratade om grekland och sen var det någon konstig super mario i underjorden-miljö och jag läste en karta och sen kommer jag inte ihåg så noga. inatt drömde jag att jag var tvungen att komma på namnet på en karaktär i no country for old men annars skulle jag förlora något jag inte kommer ihåg vad det var. till sist skrev jag llewelyn moss. på nöjesguiden smygläsningen sa jag och sara berg att det viktigaste för män är 1 hånglet och 2 kläderna. de klarar sig inte i en värld av donnor utan de faktorerna.

2 comments:

Anonymous said...

fast musiksmak och matkunskap/-intresse är också två starka kandidater.

Therese Svensson said...

ja definitivt. ok fyra egenskaper. sen är det kokta fläsket stekt.