Mar 19, 2008

ett rop på hjälp + hittelön!


igår råkade jag trycka på en liten mingtgrön knapp (den ovanför den blå knappen), och sen en annan knapp på min Remotec Remote Master 560 fjärrkontroll så allt ljus försvann på min tv. sen låg jag i en timme och försökte få tillbaks ljuset igen utan att lyckas. det här har hänt tre gånger förut. två gånger fick jag använda min jättegamla fjärrkontroll för att återställa ljuset (den fjärren är dock borta nu), och den tredje gången lyckades kristofer fixa det. jag förstår inte, jag har tryckt på alla knappar. det är svårare än att spela data-spel. köp inte den här fjärrkontrollen, den är ett svin. den som vet hur man gör för att komma till ljus-kontrollen på Remotec Remote Master 560 får inträde till alla proms + öl.

2 comments:

Anonymous said...

har en likadan! du har tryckt på shift-knappen va? då ändrar du knapparnas vanliga funtioner till sekundära funktioner.
prova trycka shift och sedan på plus- och minusknapparna vid P.
kanske funkar...

Therese Svensson said...

I LOVE YOU - men jag gör det men det enda som händer är att ljuskontrollen kommer upp OCH att jag bara kan trycka ner den, inget annat.

????