Aug 27, 2007

ring P1

äntligen måndag. jag äter boveteflingor med sojamjölk och hampafrön, lyssnar på P1 och har en sån där svalkande gelémask öephen över ögonen. man blir väldigt snorig av den dock för den hänger ner över näsan. jag har haft en fantastisk helg. jag har bara läst tidningar, sett sopranos, stephen colbert och ätit råriskakor med shiitaketartex i två dygn. hampus tyckte min blogg skulle heta "mitt liv som ätstörd". det blir nästa projekt. idag ska jag fylla i papper åt debaser, träffa lukas innan han åker tillbaka till usa, maila grejer och skriva ihop en pitch till en grej som kommer bli helt makalöst rolig.

2 comments:

Malin på Söder said...

Hej! Jag tänkte starta en klubb som heter "Vi som blev dissade av Lukas, som inte hört av sig på hela tiden han varit i Sverige." Ansökande kan mejla till malin_lundblad@hotmail.com.

Therese Svensson said...

haha, det var en bra klubb!