Aug 30, 2007

Operatörer


Jag har ingen aning om vad det här tshirt trycket betyder. Nu ska jag se "Where the buffalo may roam" med bill murray i rollen som hunter s. Thompson. Min systers pojkvän var persoanal shopper åt bill murray när har var i stockholm. Jag har berättat det för alla jag känner. jag lunchade med snälla richard som bjöd mig på systrar&bröder, tyvärr hade deras glutenfria brödtant fastnat i trafiken så jag fick ingen smörgås, men väl en trevlig salladsbuffé med rotfrukter. vi pratade mest om tv för richard har comhem och ca en miljon tvkanaler. han hade somnat i soffan framför national geographic och ett program som hette "worlds 10 best diggers", men somnat på nummer 2 så vi diskuterade vem vi trodde var världens bästa grävare. vår chansning blev mullvaden. stjärnmullvaden är för övrigt det fulaste jag har sett. om ni ser den kommer något i er att dö. jag vill också ha digital-tv.

1 comment:

Anonymous said...

Smygis på Dagnys