Aug 31, 2007

pro-tv

på tempo igår pratade jag lite med tempo-ullis och jag sa att jag varit så trött på sistone och bara vill sova och se film och hon sa "är du gravid?" och jag bara "oj shit nej det tror jag verkligen inte, eller nej det är väl omöjligt (tystnad), oj nu blev jag paranoid." en annan tjej sa också att jag var gravid (även den skandalösa händelsen utspelade sig på tempo), när jag hade hampus bylsiga jacka på mig och satt och pratade med mattias kroon, så kom jaily-tekla och hennes väninnor fram och pratade litet och en av dem sa att jag var gravid med min man mattias kroon. jag flabbade hela vägen till baren. vadfalls. okej jag har inte tränat hårt sista tiden men jag är inte speciellt extra fet, vad är dealen? jag kanske bara har sminkat mig extra piggt så det ser ut som att jag glöder, eller vad de nu brukar säga att gravida gör. jag är i alla fall INTE gravid och planerar inte bli det heller. jag är bara sjukt trött. trött på party, trött på killar, trött på skoj, trött på internet, trött på det mesta och har tagit en reträtt vilket i och för sig kan verka så skumt att man misstänker ugglor i mossen.

No comments: