Jun 29, 2007

igår ikväll

igår var det roligt! först var jag på smygisen på yard och åt ingen mat men drack öl och pratade med jossan, mattan, richard, harald, chris, hanna, kissey och martin och sara och massa andra. sen gick vi till jeriko där man fick testa deras nya drinkar och meny (drinken function var godast med rom och kardemumma) och stephen hawkings spelade labbrock och jag pekade på k och sa "kolla där står min lilla kille, se så glad han är!" till alla. sen blev jag full och gick till debaser där chromeo spelade och jag drack stora starka öl med martin, snickarn och chris och så anklagade jag snickarn för att vara feg och sen gick jag hem, blev akut kissnödig och kom inte ihåg min nya portkod. så dumt.

nu ska jag äta lunch och sen göra det sista till the prom, kom kom ikväll det blir KUL! jag lovar att stretcha!

No comments: