Jun 1, 2007

fast times at folkets park

igår höll k på att bli utslängd på debaser av en kort skallig vakt för att han hade använt inomhustoaletten och det inte var tillåtet (?), så jag fick hämta debaserchefen så vi kunde dricka upp vår öl. sjukt störigt. MAN MÅSTE FAKTISKT KISSA.

fast k var rätt störig han också. och nu är han i amsterdam. vi drack rätt mycket igår så jag är lite bakis idag. ska ha klubbmöte med moa klockan ett på st knut. sen ska jag hem och städa lite för det är väl dags. och sen ska jag INTE läsa stephen king novellsamlingen eftersom jag blivit mörkrädd min lilla idiot. jag läste bland annat en äcklig novell som hette "monstret i garderoben" och det var jätteidiotiskt eftersom jag sover ensam bredvid en mörk öppen garderob och har så att säga "livlig fantasi" som min mellanstadiefröken uttryckte det. när jag var liten och vi bodde i ängelholm fick garfield sitta i min garderob och vakta. jag fattar inte varför man har garderober överhuvudtaget i rum. jag är helt för en budoir eller walk-in-closet. det känns för absurdt att det skulle kunna lura faror i en budoir bland alla parfymer och ho heels.

2 comments:

Anonymous said...

Fattar inte vad man gör i amsterdam.

Anonymous said...

var skall man kissa då?