May 31, 2007

mail till k

"RE: telefon
jag vet vad jag ska ha för kläder på festen! en jättefin h&m chloe-kopia 60tals miniklänning i vitt och brunt. tänkte ha gula tights till och vita högklackade skor och florhatt! då blir det party och fint samtidigt. vad ska du ha? ha något brunt och blått så kan vi matcha?

pussy/the"

vi ska på bröllop den 28 juli. sjukt exotiskt att folk GIFT(-er) sig, man bara hej, jag är poison. Jag har bara varit på två bröllop innan, marit bergman och hennes dåvarande popman och så tommie och hans dåvarande adtjej (just ja, alla är skilda nu). nu är det två av k´s vänner som ska slå slag i saken och sluta leva i okristen synd. jag ska bete mig jag lovar! jag ska köpa klänningen nu när jag går ut så jag visar den sen OKEJ?

om jag gifter mig ska jag ha pucci och glutenfri tårta och haschbrownies och hårt packad fudge och poolparty och såna där skottar som blåser i säckar och annat dömoget. jag och moa pratade en gång om att vi längtade efter att gå på varandras bröllop för det skulle vara så party.

dopaminhalt idag: 97%

No comments: