May 29, 2007

angående mischa och baddräkter

vad ska jag göra nu när jag är förkyld? jag vet. prata om mischa barton. mischa barton är min kompis snygg-richard (tillika mitt gamla ex) snyggaste drömtjej. vi funderade en gång på saker han skulle säga till mischa ifall han någonsin träffade henne men vi kom inte på så många bra. det var mest stammande fraser och saker som "hello, you like beer?" som vi kom på. inte så bra. men jag vet inte om richard bytt favorit sedan dess? ska fråga. här är i alla fall mischa i en fabulös baddräkt. jag gillar baddräkter. kan vi inte ha det i sommar? det är så coolt! jag ska handla en turkos baddräkt imorgon när jag blivit frisk igen. just nu ligger snygg-mischa på sjukan (tror jag) för att hon flippade ur på magiska svampar och kokain på en hemmafest i malibu eller santa monica.

No comments: