May 25, 2007

PARTY FOREVER!

okej jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft internet och så har jag bara ränt omkring på stan. jag ber ödmjukast om ursäkt! detta är en resumé:

*jag och moa har hämtat fina presenter till klubben.
*jag har haft handsvett för att jag är så nervös.
*jag har pratat med tommie om vilka skivor vi ska spela! tommie är min gamla kompis från spraytiden i stockholm. han var redaktör på darling när jag började där. han är även ett popkulturellt geni samt har fantastiskt bra skivor.
*jag och moa har handlat godis, kakor, frukt och snacks i mängder.

nu sitter jag och pratar med moa om gästlistan. väldigt många har tackat ja, ovanligt många tror jag. så den ska ordnas, sen ska jag ut och köpa min klänning, sedan till debaser och PYNTA och sedan träffa franska burleskstrippan på hennes hotell, och sen tillbaka till debaser och sen ska vi duscha och sen till make up store och bli sminkade! jag tror jag ska satsa på något limegrönt (obviously) på ögonen och orange på läpparna. sen ska jag ha något hårpynt som en PLYM. moa ska ha fancy löshår och kolla på en skitsnygg rosa klänning. shitshit. k ska ha bermudashorts, kavaj, tshirt och neongröna solglasögon som jeff spucoli i "fast times at ridgemont high"! nu ska jag träffa moa för att inhandla klänningar. sedan blir det PARTY!!!! KOM KOM DET BLIR KUL!!!

No comments: