May 21, 2007

en liten trudelutt

titta vad fint de gjorde på partylappen. det är nöjesguidens årliga sommarfest och jag tror den kan bli jätterolig! det är någon dj i neongrön tshirt och oböjd kepa som ska spela discorap och jag och moa ska spela mellanstadiedisconowayrap med äkta girliesmet. jag har fortfarande inte packat upp alla mina kläder vilket är bekymemrsamt för min planering både till the prom på fredag samt sommarfesten och alla andra sekunder också. kan jag ha mer menlösa bekymmer? jag ska komma på något att riktigt ha ångest över nu.


(tre minuter senare)

okej jag har fortfarande inte internet hemma och min dator beter sig mycket underligt.

3 comments:

Anonymous said...

Är det någon slags Cmykläsning månne? :P:P:P!!!!1111

Therese Svensson said...

hahahahaha I LOVE YOU! maila mig så sätter jag upp dig om du inte redan är med? therese.svensson@yahoo.se

Karin said...

Samma grafiker som har gjort Disortions flyer kanske?

Du har en vecka på dig till sommarfesten. You´ll make it!