Nov 15, 2008

selfmade seminarie



jag spelade skivor igår på babel på selfmades after work seminarium. jag har inte spelat sen i somras för en tredjedel av mina skivor är på drift, varav tre är mina favoritskivor. men det var dötrevligt och det var jättemånga bra som pratade på scen och jag pratade med kristian nihlén och sara berg och snälla pastell hjälpte mig med en puckad vinylgrej, och sen kom redax och de festade vidare efter seminariet medan jag spelade klart tills jazzattacks prereleaseparty. sen gick jag hem och åt middag framför tvn och somnade som en stock så fort jag lagt ner gaffeln. alltså gick jag inte ut senare fastän jag satt mitt sikte på backlash med dusty kid och eventuellt secret wars. jag vaknade dock igen vid halv tre på natten med läppstift på handen och dräggel på kudden men somnade om rätt snart igen efter att jag nattfixat.

No comments: