Nov 3, 2008

HALLOWEEN DEBASER bilder





















































debaser halloween var så KUL! jag är så himla glad att det kom så många och att fan i stort sett alla var utklädda! och transslynska medarrangörerna caroline, sanna och madeleine var underbara och heta och så bra och det enda jag glömde under kvällen var att byta ut ett namn på gästlistan samt att fixa en mikrofon till scenen när vi presenterade kvällens vinnare av bästa-dräkt-priset, men annars gick det jättebra. åke var dammig zombie och jättesnygg och lood och kinski var maskfolk, jag var drunknad, madeleine var satanistisk emo-ängel, sanna var boykiller skolflicka, caroline var lil´lolita, red-anna var zena, red-eva var crazy cat lady, do the math var troma zombie boy, tor billgren var venetiansk sekt-kille, cecilia var tigerdam, marita var sjuksköterska, husberg var gene simmons (och sen var det säkert jättemånga jag inte kände igen). men även hulken, bergmans död, tuggummit-under-skon, stålkvinnan, domino, pumpan, bakterien, charlie chaplin, exorsistprästen, asterix, arwen, skeletten och roboten var där. miss mimi&the mysticals som spelade live var otroligt bra live med utklädda vargdansöser och death burlesque inslag som var magnifika. mitt drömjobb är att vara utklädd bakgrundsdansare och kasta saker på folk och göra maskerader.

4 comments:

Baby Droool said...

whoohoo, för necropussarna! lite dåligt med hångelbilder annars, hahahaha! lördag var så smashing så jag knappt har ord för det! vi borde starta ett band där vi kan va translynor på heltid. åke kan va med eftersom han faktiskt kan spela ett instrument. vi kan mima annars, som milli vanilli... köss!

Therese Svensson said...

ja han kan spela så dansar vi i bakgrunden!!

KÖSS

Baby Droool said...

å-å-å-å-hhhh! dansa i utstyrslar till sax! och så jättemycket rekvisita, som en kringresande karavan...

Anonymous said...

best klubb ever! sjukt mysigt med bål och popcorn också!