Sep 7, 2008

Lördagskväll

jag var så full och PINSAM igår med kärleksförklaringar och jag får inte mer blanda egna martinis till min egen förfest någonsin igen (eller kanske ibland om jag vill leva på kanten), men det var roligt och jag var på debaser med sara berg (som var skitsnygg i rött läppstift som hon alltid borde ha aka fierce bibliotekarie) och vi dansade fast jag kommer inte ihåg så mycket mer och sen gick jag hem av default för jag var för full och åt chips i sängen som gjorde ont så jag vaknade vid fyratiden imorse. idag, lördag, har jag haft fantastiskt med stadspromenad, lax och sparrissallad till lunch, bara suttit vid datorn i TVÅ timmar, kollat flight of the conchords, saturdays night live och msnat med åke under tiden. det var bästa sketchen när de är mupparna fast på riktigt.

1 comment:

Anonymous said...

ja! rött läppstift är uppenbarligen the shit. det var SKITKUL!