Aug 2, 2008

Madonna - Papa dont preach



åh jag svimmade igår av lyckan för sofia leander sa att jag påminde om madonna i papa dont preach videon och att jag skulle få den vinylsingeln JAY! därför blir det utan tvivel dagens soundtrack.

nu ska jag snart träffa mattias kroon på nöjesguidenkontoret, sedan ska vi ner till smygläsningen på dockan. det blev med andra ord inget stanley cup festande med champagne ur bucklan vilket grämer mig till magont, men flygbiljetterna skulle kosta 1700 tur och retur och jag orkar inte äta bönor resten av månaden för att betala 2000 kr för fyra dagar i stockholm. det är faktiskt lika mycket som en enkelbilljett till new york eller kairo eller rom. mmm jag sa rom.

6 comments:

Anonymous said...

Synd. Men champagne är kanske ändå godast ur glas.

Therese Svensson said...

ja vi testar nästa gång?

Anonymous said...

Asselut. Lite bubbel ska vi nog kunna hitta här i stan - dock utan cup.

Therese Svensson said...

vi kan göra en i modelera alternativt skriva "stanley" på en mugg?

Anonymous said...

Vi kan beställa i förväg om vi inte vill rita: http://www.gourmet.org/brands/st/mugs/

Annars har jag en skitfin lermodell av Solna Kyrka som man kan vända upp och ner. Fast den läcker väl som ett såll, den gamla skitbyggnaden.

Therese Svensson said...

SKITBYGGNAD som inte tål lite bubbel.