Aug 2, 2008

inflyttningsfest + rundgångparty!






igår var det roligt - jag skulle till debaser-annas inflyttningsfest på en av malmös snyggaste gator, men så fastnade jag på chatten med sax-killen och i telefon med lukas, så jag var sen och för svettig för att ha på mig några kläder så jag sprang dit i mina shorts och svalaste tröja och som tur var började det regna vilket svalkade något. hos anna hade de satt upp bord och fint på utegården och det var som en dröm av fantastiska tjejer - anna storåkers, sofia petersen, karin arbsjö, sofia leander, gaby ryd och massa fler! vi pratade husdjur (jag sa att santo gillade opera och skor), och försökte hålla i sofies nya hund som var alldeles glad och snygg, och sen gick vi vidare till rundgångpartyt och drack öl och tokdansade till mina favorit nörd-djs. sen fick jag lite öl-dåndimpen och köpte en falafel och gick hem och däckade. MEOW FRÄSSS!

No comments: