Aug 21, 2008

cutes and barf - we´re gonna do it!


igår (onsdag) fick minuspoäng - jag hade varit ute och ätit med lukas, gick hem och la mig, vaknade efter två på natten och kräktes i över ett dygn och fick sjukanmäla mig. jag tror det var tonfisken jag åt, annars vet jag inte. det var dåligt. att kräkas är mitt sämsta. min mesta låg odds sjukdom skulle mest sannolikt vara bulimi. idag var jag dock bra igen om något trött. jag hade dock roliga och givande jobbmöten på kontoret (ja jag är 29 så sånt är min thrill), och åt min standardjobblunch: sojaburgare inlindat i salladsblad. det är det enda jag ätit till lunch nu i säkert 8 dagar. jag ska slå rekord med salladsburgaren. ring guiness. jag tar bilder från och med nu.

imorgon kommer åke. det blir så roligt. jag kommer säkerligen somna vid 23 eftersom jag går upp vid 7 på morgonen och inte är okej med kombinationen trötthet + öl. men imorgon ska jag ut på restaurang fotojobb till sajten så luft och rörelse kanske gör tricket att hålla sig pigg (ja jag är 29 så jag skrev det där på fullaste allvar utan ironi praise the lord).

3 comments:

Anonymous said...

du är så gammal att jag dör. men inte innan dig!

Anonymous said...

vad mycket taskigare det lät än intentionen. varför är det alltid så?

Therese Svensson said...

40 är det nya 30 så jag är kulturellt en segdragen 19åring om det får dig att känna dig tryggare.