Jul 21, 2008

yesterday all my troubles seemed so far away


vad ända in i? är det extra solprotuburanser eller vad det heter för alla mina batterier verkar lägga av. databatteriet beter sig opålitligt och lägger av ibland, och det nya batteriet jag köpte till mobilen går inte att ladda så det var nöd och näppe att jag kunde kommunicera med max L igår som jag skulle träffa. men det gick väl och vi sågs på debaser och drack öl och louise var där och allt var roligt som vanligt och sen gick jag hem och åt ett ägg med örtsalt på. hela dagen var förresten rätt bra, eller den var jättebra. jag reashoppade jättefint med sara, satt på st knuts torg ett slag, hejade på kristofer som kom förbi, sen gick jag hem och åt mat, raderade kristofers nummer för det var lika bra, sen kollade jag lite internet, facebook-chattade med sax-killen, kollade på beavis&butthead, stängde fönstret när magnus uggla gick på scen och gick så till sist till debaser. dock missade jag konserten jag ville se min lilla idiot, eftersom den var tidigt på eftermiddagen så den inte skulle krocka med ljudet från hellström och uggla, jag bara MEH ÅH. och just ja, så ringde pappa och han var på semester i skåne så han ska hälsa på på onsdag, och på torsdag ska sax-killen spela skivor i helsingborg så jag funderar på att göra en groupie och åka dit och busvissla.

No comments: