Jul 22, 2008

Journalist skjortan



Jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen. Förlåt. Jag är så retro och du vet att jag säger *uh* till det. alltid. Familjens skiva är (ännu mer beröm), förvånansvärt bra att skriva till. Jag har jobbat sen halv elva i förmiddags till den och tror inte jag tänker sluta skriva än. Ibland är det inte så stor skillnad på partymusik och jobbmusik. Jag tror det är det egentligen kan klassas som science rawk, oavsett om det är elektroniskt eller klassiskt eller indierock. viss musik går bara utmärkt att tänka till oavsett genré. vad tycker du?

4 comments:

Anonymous said...

Håller med dahling. Viss musik gör något med ens koncentration, eller jobbfokus. Oavsett musiktil. Det bara fungerar.
/han

Anonymous said...

oh, det där är ju en av mina favorittextrader!

Therese Svensson said...

*UH*!!!!

Anonymous said...

Beta Band!