Jul 12, 2008

sucking on my titties/tre konserter jag velat gå på





hej bitches, jag har inte skrivit på länge för jag funderade över det moraliska i att skriva om en bekant som visade sig vara ****, men jag är kass på att göra sånt eftersom det vore oartigt (och det faller ju bara tillbaka på mig själv eftersom jag uppenbarligen umgåtts med personen ifråga och jag gillar verkligen, verkligen inte att vara dum. jag pratar vanligtvis bara med fantastiska, snälla, säregna, kloka, intressanta människor och de är alla viktiga för mig. icke-mensamedlemmar med dold agenda och snedvridna uppfattningar är inte viktiga för mig. alls.)

så här kommer istället tre konserter jag önskar jag hade varit på:
  1. Led Zeppelin i madison square garden -73
  2. Salt n Pepa -86
  3. Peaches + Tone Loc -07
PEACE OUT HOMIE! XOXO TESSAN

3 comments:

Anonymous said...

måste man vara med i mensa för att få den äran att prata med dig??

Therese Svensson said...

nä jag överdrev litet. dessutom är alla i mensa autister.

Therese Svensson said...

och ja just det - jag kom bara in på deras första test, jag gjorde aldrig det slutgiltiga mensatestet så jag får i så fall inte ens prata med mig själv.