Nov 13, 2007

här är du


jag har varit helt lycklig och killtokig idag och dragit in feromomer från mattias kroon som jag lunchade med på asien (jag tog soppan och två vårrullar, han tog dagens - tessan mattan 1-0), och sen när vi promenerade på stan och letade efter snygga kuvert stötte vi på hampus så det blev bara ännu värre. vi var på clas ohlsson och petade på saker, åhléns och gallerix där mattias hittade sina kuvert och jag gned mig mot hampus som såg rädd ut och så tog jag fram typ hundra vykort med djurmotiv och sa "HÄR ÄR DU". sen gick mattan och jobbade, och jag och hampus gick till UFF och hämtade kläder till ett modejobb som kommer bli så fint att elle kommer implodera, och sen åt vi middag på vietnamesiska lilly ahn. imorse gick jag upp klockan 8, men la mig igen för det var så fint ljus i lägenheten och så halvsov jag och tänkte att det var snö ute och att sopbilen egentligen var plogbilen och jag blev så glad att jag somnade igen och drömde att jag var kär i en kille som jag var blyg inför och som sa "hon är med mig".

7 comments:

Anonymous said...

pumpan, jag tänkte vara 'sjuk' imorgon på jobbet i alla fall så det passar utmärkt!
när ska jag sätta mig på bussen?

Therese Svensson said...

yesss haha älskar sjuka sig! vad sägs om tio hos mig?

Anonymous said...

okidoki. ten sharp dårå. vad för typ av skor ska jag ta med? äsch, jag tar med lite random..

Therese Svensson said...

ja ta med bra skor. har ett par näbbstävlar och ett par balaeric eller något tofflor.

Anonymous said...

Åh gudars vilken fin dag. Ta en bild så du kommer ihåg nästa gång det regnar

Anonymous said...

hahhaa, jag är ett levande frågetecken.. vad för typ av skor????

Therese Svensson said...

jag har cp skor. ta med några av dina också.