Aug 25, 2007

Undulat

Jag hade en cyan undulat en gång som hette prince. Vi bodde då i ängelholm, pappa tränade rögle och vi bodde i ett orange radhus. Prince kunde härma ringsignalen perfekt så mamma blev alltid lurad att det ringde på riktigt när det egentligen var prince. Vi hade fiskar också men en gång klev jag på dom för det visade sig att de var flygfiskar så de låg rätt ofta på mattan istället för i akvariet. Jag gillade verkligen ängelholm. Vi badade i havet, tävlade vem som kunde virka snabbast, läste en trasig porrtidning som någon gömt under en buske ( jag bara "vad gör dom??" min äldre tjejkompis bara GAWD) och gick på utflykt till ufo-platsen i skogen. Jag blev med andra ord väldigt glad när jag hittade det har undulatörhänget på tjallamalla. De har 50% rea nu dessutom. Jag ska dit imorgon igen. Sist såg jag titiyo i butiken om hon går dit imorgon igen och jag är där samtidigt är det sån paparazzivarning att jag dör.

1 comment:

Anonymous said...

åh rögle...!