Aug 25, 2007

fun boy three

wow! jag är hos kristofer och har gjort flyern hela dagen, och är äntligen klar. eller okej jag har inte jobbat HELA dagen. jag har även hunnit med att handla en katastrofal frukost = äcklig apelsinjuice, äcklig jävla tartex och skumgummiliknande vattenmelon. det enda jag ville ha var en riskaka med leverpastej men det var ju värt för lill-konsum hade inga naturella riskakor och jag glömde bort att tartex smakar skit. sen har jag sett the stephen colbert report på comedy central och skrattat skithögt flera gånger, speciellt den gången när han gör en dokumentär om sin brutna vrist och han gör en reenactment där han snubblar på golvet när han springer runt till beyoncé och speakerrösten säger "he tripped on a wall that was too lazy to stand up - THE FLOOR!"

No comments: