Aug 6, 2008

TIKI TUESDAYS forever feat Barbwires!













åhhh återigen var min och annas klubb den bästa jag gått på! det var fantastiskt underbart perfekt musik spelad av dj tiki-pete, do the math och kinski och dessutom som om det inte skulle vara nog spelade Barbwires surfrock live, vi visade "Endless summer" på filmduk, döpte kvällens tiki drink till THE DUDE och så var det som vanligt jätteroligt med fri entré hela kvällen! jag älskar tiki tuesdays! det var extra roligt för det var så många vänner & bekanta där, bland annat sara berg, kristin nord, skatekarlarna permag och pontus alv, annas nya pojkvän (de var så söta att jag nästan svimmade), richard (han var tvungen att komma och skratta åt att jag blivit fet) och massa massa fler jätterara och stiligt klädda.

på fredag ska jag jobba i köpenhamn och gå på copenhagen fashion week + en mässa, och så ska jag gå på intoxica (fox hotels bar), som är köpenhamns mesta tiki bar för vi ska skriva en artikel om tikikulturen och cocktails!

No comments: