Jun 4, 2008

I heart Tiki Tuesdays made of dolphin gold brainbow

















det var den trevligaste vardagsklubb jag varit på igår och tur nog var det jag och anna som gjorde den så vi fick dessutom gratis öl. vi visade "dr.phibes rises again" på fladdrigt lakan bakom dr. ronny som spelade fågelljud och exotica på VINYL. maeds dominos spelade live och var jätteduktiga, som tur var fick jag höra dom två gånger eftersom jag och anna satte upp pyntet och riggade tikifacklorna när de höll på och soundchecka. det blåste mycket så jag och anna hade sommarklänningar (hennes hade parasoller, och min hade blommor) med tjocka ytterplagg (hon kofta, jag kavaj) över. sen drack vi vin och testade drinken ENDLESS SUMMER som tydligen var godare utan laktos än med, pratade med babydoll-caroline som var jättestilig som vanligt och en dashing blondin i hawaiisparkdräkt som jag tror hette gabbi vilket i sig är det mest fantastiska 80-tals namnet. så hängde vi med rara sara berg, pastell-kalle, kb-kattungen-kristian, mejeriet-johan, gulle-viktor och som-sophia. det var 1 kändis där som hette moto boy och han var lång. mattis kroon smsade och frågade om lista så jag skrattade och tyckte han var gullig tills han väl kom och lyfte upp mig jättehögt så jag tappade mitt hårpynt, och så gjorde vi skuggdjur och drack mer och pratade med kristofer som dök upp likt pastorn i hatten och det var roligt.

idag var jag trött när jag skulle klä på mig så det blev en blå shortsdräkt men det var inte så bra för när man ska gå på tjotta måste man ju ta av sig allt och kissa naken så det blir helt dumt.

2 comments:

Anonymous said...

Tips angående sparkdräkten! Detta hände mig i en jumpsuit en gång på fyllan. Lösningen är att klippa ett diskret hål i grenen och kissa genom det. Sen blir folk impade när man gå på toa i grupp och man sätter sig utan att ta av brallan, det blev dom av mig, dom ba "men ska du kissa med kläderna på?!" jag ba "jaa, haha!".
PS det kom inte en droppe på jumpsuiten!

Therese Svensson said...

haha det var det galnaste tipset någonsin. jag tänker tyvärr inte göra det.