May 27, 2008

chicken

igår var jag rädd och ensam och vågade inte somna så jag kröp in mot väggen och tittade på tv tills tvåtiden och tänkte att livet var hårt och att jag borde veta. men jag är inte trött idag.

jag måste skärpa mig. jag är inte speciellt duktig. varför tror jag att allt ska vara en muppfilm när jag vet att så inte är fallet. när jag mår dåligt blir jag alltid otroligt asocial och går i ide. jag är hyfsat asocial som det är och hatar exempelvis att prata i telefon, men nu ska jag byta mail och mobilnummer och jag går knappt ut längre. jag har typ träffat två personer på fritiden de sista fyra fem veckorna - eller alltså när jag varit nykter vilket också är värdelöst. jag har mest varit rädd och krypande och velat stänga av allt så jag har druckit för ofta. jag trivs ingenstans eftersom jag går omkring med mig själv. jag tänkte be min hyresvärd om renovering och sen vet jag inte. jag ska börja träna regelbundet igen eftersom seratoniner är väl ball. jag är en sån mes! kan jag skärpa mig. sluta blogga börja jogga. sluta prata börja data!

5 comments:

Anonymous said...

Usch, jag känner också så där ibland. Det är jättejobbigt - men det brukar som tur är gå över. Jogging kan nog vara bra eller något annat som får en att inte tänka så mycket. Bra böcker brukar också funka tycker jag. Hoppas du mår bättre snart. Puss!

Anonymous said...

Ps. Du är jättefin i din nya frisyr! Nu har jag kortare hår än du för omväxlings skull. :-)

Anonymous said...

Det är otrevligt när du konsekvent skiter i att svara. 400 skr 1402 3838047 kom in i matchen! / H

Anonymous said...

hon skriver inte för att chatta, ok?

Anonymous said...

Inte ok, lägg dig inte i, du vet inte vad du talar om.