Oct 9, 2007

förlovningsfest med djurlaserperformance



i lördags var jag på moa och eriks fina förlovningsfest. det var blandad mix av partyfolk, unga bäbisar, smådjur och frankofil kalasmusik. det var jättetrevligt. jag och marie var singelpartytjejerna som var lite blyga och satt i ett hörn och pratade om killar och tjejer och åt druvor och drack vin. det var fantastiskt. moa och erik var sweethearts och hade dukat upp en fin buffé med glutenfritt bröd (!) och en mycket god fransk aubergineröra som jag åt säkert en tredjedel av. sen hade vi tjejsnack i ett hemligt rum om att killar var de nya tjejerna och vill hålla handen och bli ihop när man bara vill hångla och vara ball, och sen gick jag och marie till deluxefesten och de andra gick till retro. sen träffade jag richard i c/o baren och vi dansade och blev jättefulla som vanligt eftersom vi är proffs på det här med öl och låg tolerans. så min autopilot gick på och jag gick hem och sov och richard skickade förvirrat sms och undrade var jag tog vägen. men han känner till auton.

det här måste för övrigt vara den bästa bilden på måns renntun i hela världshistorien. åh jag vill så himla jättehjärna att han ska heta måns rentunn att jag skriver det först och sen får sudda.

No comments: