Jan 5, 2008

the prom cocktailparty




oj det var jättetrevligt igår. nördcocktailpartyt hade förvånansvärt stor uppslutning och slutade i vild dans på golvet och scenen. bästa musiken hittils med adrian rec-magnus, dennis och erik. moa och jag spelade extra mycket tryckare, exotica och serge g och folk fick rita, spela biljard, lägga pussel och se på film. moa låtsades inte känna igen mig först och jag gick på det eftersom jag glömt att jag skrivit det på bloggen, och det var riktigt skönt att ha klubb utan band den här gången. carl r belfrage, tor billgren, joakim borda, chris och andra från nöjesguiden var där vilket var roligt. vid fyra gick jag hemåt och åt och kollade mailen innan jag somnade men så hade jag somnat med min stora vattenmugg i handen (hur kan man somna när man dricker vatten?), och vaknade av att det regnade eftersom jag hällde allt vatten över mig i sängen så jag fick sömndrucket ta fram handdukar och lägga kuddarna på tork innan jag somnade som en stock igen. sen vaknade jag av att daniel sparr ringde och frågade om jag hade en pc laptop (ja). när jag hällde vatten på mig vaknade jag från en dröm där jag var i norrland och det var snö och jag fotade vägskyltar där det stod renålandet och min moster var med mig, och på skylten hade någon satt upp ett foto på mamma och en släkting som heter tommy från typ en midsommarfest eller något, och jag trodde det var min kusin andré som satt upp det, och så tog jag bilder med min mobilkamera på en väg. och sen drömde jag att det var sommar och att jag skulle ro.

1 comment:

Anonymous said...

dolly! tack för prom tv-pyssel-partyt! som en bra hemmafest fast på lokal med bar och bra ljud!