Jan 3, 2008

frienemy


det här är helt sjukt. jag blev kompis med någon igen efter att han var elak och vi inte var vänner ett tag, och nu har jag just blivit av med mina pengar och mår rätt dåligt, och vi pratade om nöjesguidenfesten på lördag och jag kunde inte ge honom alla de biljetter jag hade hoppats på, och jag undrade ifall han verkligen var sugen att gå på själva prisutdelningen eftersom jag jobbar då och bara har en enda extrabiljett och att han oftast tycker sånt är trist, varpå han blev skitTASKIG och sa fuck off och skrattade (!) åt att jag hade förlorat pengarna och att han ändå inte ville ha något från mig. WHA HAPPEND!??? han är förkyld så jag har tyckt det var trist, och nu när han inte fick de biljetter han ville ha blev han förbannad för att jag var så opålitlig. men man kanske kan vara glad om man får biljetter ändå, och se ifall man kan fixa fler sen, istället för att be en dra åt helvete för att man inte kunde fixa allt som man hoppades på.

så jävla dum jag är ibland. vad är det här för dag? stora lära sig läxan dagen? jag gillar inte att skriva dåligt om andra, men nu är jag fan skitless. richard kommer säga "vad var det jag sa" så jag hoppas han inte läser detta inlägg. kan man få magsår inom ett dygn? jag tror det.

2 comments:

Anonymous said...

ge mig sinnesro;
att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
OCH
förstånd att inse skillnaden...
kram

Therese Svensson said...

jag testar, tack!