Jan 2, 2008

månen tur och retur

jag gjorde ett test för att se hur kanadensisk jag var på facebook, och sedan ett nördtest, jag blev nördigare än richard och han spelar ju wow och älskar databaser. där fick han. idag har jag suttit och lyssnat på band, och försöker trassla ihop bokningar till the prom i stockholm, samt temat till februari + april. snart ska jag på möte och jag är hungrig men orkar inte äta kokt fisk med grönsaker (som jag brukar göra), så jag funderar på att ta med mig sushi. sushi är ett annat ord för "therese älskar det". min dator är så varm nu. inatt bokade jag biljetter till los angeles, men mitt kort funkade inte eftersom jag är ett jävla fattighjon, så jag ska föra in (hehehe) pengar på det först kanske. men det verkar som att jag reser i slutet av februari, kanske direkt från sthlm efter the prom, och så hem till malmö i tid till the prom i malmö 8 mars. jösses, så internationellt det där lät. det är nog bäst jag äter kokt fisk ändå om jag ska ha råd med det här.

No comments: