Dec 31, 2007

årets sista fanmail

Hej Therese,

Jag måste bara skriva några rader. Vi hade kontakt för 100 år sen när du var på darling. Jag skulle ev skriva dagbok. Hursomhelst så ramlade jag över din blogg som jag läser med glädje varje dag. Du är så rolig!
Men du MÅSTE ge ut en kokbok. Du bara måste.
Jag är också allergisk mot allt. Men fuskar och sitter hemma med min laktosmage. Du vrkar ju vara ett geni på matlagning tillskillnad från jag. Men jag har lagat några rätter från din blogg.
Igår hade jag en usel dag när någon snodde hela min packning (tack och lov inte min dator) när jg skulle åka från Norrland hem till Gbg. Du vet, alla julklappar alla favvo kläder. ALLT. Sak samma din blogg fick mig på bra humör bland allt gråt när jag såg din Chewbaccadräkt. It made my day!

Varma hälsningar

Cecilia

2 comments:

Anonymous said...

jag håller med föregående talare. laktosboken. min stackars mage längtar redan. tänk att få lägga till kock på visitkortet 2008. årets mest oväntade? nää. splendid.

gott nytt får.

Therese Svensson said...

jag måste bli kock. nu ska jag googla utbildningar.