May 14, 2007

silverbil

jag pratade med s igår på telefon. det var den första person som ringt på min nya hemtelefon. visserligen också den ende som har numret men ändå. han sa att han såg allt jag gjorde så jag höll upp tre fingrar och frågade "hur många fingrar håller jag upp?" och så svarade han rätt förstås så jag kom fram till att han hyrt lägenheten mitt över och betalar en privatdeckare att filma allt jag gör, ungefär som i paul auster-boken. han hade köpt en ny silverfärgad sportbil helgen till ära så jag retade honom och sa att han var en kolaboy-klyscha (det är han inte) och sen tittade jag lite på six feet under medan han drack kaffe i andra änden och undrade vad han skulle hitta på. nate dog i six feet under igår. det var verkligen konstigt. jag sov som en stock sen.

2 comments:

girlsnitecrew said...

men hallå hello, du kan ju inte avslöja att nate dör nu är jag sjukt ledsen jag har investerat sjukt mycket cash i min SFU boxar och så bara pammm!!! så försvann på ängen.

jaja. you might as well tell it all.

love a

Therese Svensson said...

förlåt!!! det gick på tv, jag trodde det var ett gammalt avsnitt? eller tänk om jag ljög? eller om han bara fick koma?