May 15, 2007

avtändning

kylie sa till people magazine "I have never been unfaithful to a partner and would find it immoral to be involved with a married man". jag fattar inte folk som är ihop med gifta män. gifta personer är en sån gigantisk turn off att de står under asexuella. folk som har barn likaså. jag skulle kanske, kanske dejta en kille som hade ett adopterat barn. jag gillar inte biologiska. jag fattar inte vitsen med dom. dejta gifta män och unga pappor? yuuuuuu GROSS. de är fan för alltid körda på sexy cool marknaden.

2 comments:

Mary said...

Det kan lugnt vara as-sexigt med gifta män, men det beror ju själklart på. Eftersom jag går igång på män som ignorerar mig/inte är tillgängliga så är en vigselring hett som fan...

Therese Svensson said...

åh mary nu blir du utvisad! jag tycker det är safe så länge man visar att man själv är hyfsat otillgänglig. då då får man aldrig några klängiga för då vet de att de ryker. jag kom förresten på att det å andra sidan kan vara praktiskt med en som redan har barn för då kanske den nöjer sig med det och så slipper man träffa den hela tiden. å andra sidan kanske babymamman är tråkig. oj vilket bekymmer, jag märker att jag inte är helt genomtänkt idag. ska se lite family guy istället för att prata tror jag.