May 15, 2007

My metrocard


Idag har jag varit stressad, sur, sliten samt fått vita ögonbryn. Lite irriterad. Hoppas det är något bra på tv annars cpcepar jag ur. K trodde jag skulle göra slut idag. Så dåligt humör har jag varit på. Ni vet. Jag svarar kort, rakt och utan melodi, humor, kärlek eller dialekt i rösten. Då är jag på ett dåligt ställe (örebro?) och behöver vara ifred ett slag. Nu är det en svenne på tv. Jag har silvernagellack på tånaglarna men det hjälper bara litet. Åh på onsdag börjar Pussycat dolls dokusåpan! Fan att jag inte hann skriva om den till metro. Fast jag missade i love infon också. Merde. Hatar våra skumma alltidändrandes deadlines. vi har en tentapluggande layoutvikarie så våra rutiner ändras väldigt ofta. Kate hudson är söt, mycket söt, tres jolie - hon är på tv3 nu.

No comments: