May 14, 2007

my jamaican guy

när jag och moa spelade det högst surrealistiska setet i lördags på storgatans galleria tänkte vi först köra shoppinglounge musik men eftersom vi båda var trötta och lite bakis från fredagens eskapader på tempo och italodiscot på jeriko tänkte vi att det var lika bra att gå all-in. vi blev sminkade på make-up store och jag såg ut som en femårig drag queen med neongrön glitter eyeliner och orange läppstift. sen spelade vi high school rapdisco till klockan 16 och tokdansade till mc hammer, right said fred, moroder, sabrina, ESG, grace jones och prince. jag menar; det var ju ändå eftermiddag, när börjar festen om inte då? sen kom moas mamma och pojkvän och jag knallade till café banjo på falsterbogatan och åt en otroligt god pestolaxsallad med kaffe. sen hängde jag och k i min lägenhet och flyttade lite saker och var trötta och åt en mycket god bön&getostsallad och drack bacchus champagne. vid midnatt satte k på doobie brothers och jag stack ner en sväng till moroder på tangopalatset och get lucky på debaser.

No comments: