May 15, 2007

så analsäcksdumt

"fat, ugly and shitter than winehouse that is all i am, im on my own in america again. I used to pride myself on being strong minded and not being some stupid girl obsessed with the way I look. I felt like it didnt matter if I was a bit chubby cause, im not a model, I'm a singer. Im afraid I am not strong and have fallen victim to the evil machine. I write to you in a sea of tears from my hotel bed in Seattle, I have spent the past hour researching gastric bypass surgery, and laser lipo suction."

skrev lily allen i sin nätdagbok (sedan dess har hon skrivit att hon är cool igen), men seriöst. lily är grym, snygg, rolig och går all-in och är ett innovativt cute-ass. jag är så jävla trött att tjejer som väger mellan 55-60 kilo anses feta och att killar fan kan vara vedervärdiga illaluktande fettmongon utan att någon bryr sig. jävla cpn och deras silikonpattbrunutansoljordanebbavonsydowestetik. det värsta är att jag som är ett autistiskt geni också faller i den här fällan och jag vet perioder när jag känt mig ful och fet för att mina höftben inte stuckit ut tillräckligt mycket men sett bilder på mig i efterhand och bara "oj jag vägde ju 49 kilo!", vad fan är dealen?

1 comment:

Anonymous said...

skärp dig för faan du e ju sjukt smal!!!